La setmana de la Salut

La setmana passada els nens i nenes de l‘IE Mar Mediterrània van fer diverses activitats de conscienciació per a portar una vida saludable.

Des d’educació física es va preparar un qüestionari on l’alumnat responia segons els seus hàbits alimentaris. Posteriorment, es va fer una reflexió sobre allò que es menja, sobre el que cal evitar i allò que cal menjar. Des de la mateixa àrea es va preparar una sortida al Castell de Burriac. Sortint de l’escola vam arribar al castell, on vam esmorzar. El resultat: 15km de caminada per un espai magnífic.

Des de tutoria es va fer un taller de com preparar esmorzar saludables. La majoria de vegades mengem pels ulls, i l’alumnat va proposar que quina millor forma de menjar fruita (quelcom que no gaudeix de molt d’èxit entre la canalla) que presentar-la d’una manera original.

Aquí us deixem alguna de les propostes!