CONSTRUÏM EL GEGANT DE L’IE

L’IE Mar Mediterrània no sabia què fer amb la TOMASA, la geganta que va heretar, ara ja fa uns quants anys, de l’antiga escola Tomàs Viñas. És massa gran i ningú la pot treure a passejar per festes. ‘Què fem doncs -ens vam plantejar- si no podem treure-la? Per què no li busquem companyia? I si fos masculina?

Van sorgir moltes idees, però ens vam quedar amb aquesta: farem una parella de gegantons. Vam engegar màquines i l’alumnat de 3r, 4t 5è de primària està dissenyant els dibuixos prototips; des de l’ESO es durà a terme la construcció. Ens ajuden amb l’estructura, per una banda, la UEC (unitat d’escolarització compartida) de la PES  (Plataforma d’educació social Salesians Sant Jordi); i per l’altra, ens assessora la Vella Verda, qui ens ha ofert eines molt valuoses.

Si tot va com el previst, la Tomasa tindrà companyia cap al desembre. Esperem trobar gent per poder portar-la, amb els seus dos nous companys, per carnestoltes.