Gràcies Plataforma Editorial!

De l’Informe PISA de 2014 se n’extreu la conclusió que hi ha una relació directa entre el nombre de llibres a la llar i els resultats dels estudiants en el seu rendiment escolar; una de les diferències més notables es dóna entre els alumnes que tenen menys de vint llibres i els que tenen més de 200 a casa.

Per això, L’Editorial Plataforma, des de 2015 dóna cada any un lot de llibres per a cada un dels alumnes de centre de l’Escola Pública Antaviana, un centre públic d’un barri perifèric de la ciutat de Barcelona. Aquest any ens ha tocat a nosaltres! Hem rebut un lot de llibres enorme perquè l’alumnat de tot el centre disposés d’un exemplar.

Tant de bo totes les editorials tinguessin les mateixes iniciatives. Com ve diuen: ‘Des de l’editorial volem sembrar lectors. Creiem que d’aquesta manera estem sembrant el futur; llegir és avançar’.

Moltes gràcies!