Els alumnes de l’IE Mar Mediterrània, manifesten el seu rebuig a les agressions sexuals

Els alumnes del centre han mostrat la seva commoció davant els fets ocorreguts en les últimes jornades.

Al llarg del matí d’ahir, els nois i noies de secundària van elaborar un manifest contra les agressions sexuals i pancartes de protesta que expressaven el seu rebuig i reclamaven el dret de les persones a viure sense por a ser atacats.

A les 12:30h es va realitzar un acte de protesta al que hi van assistir els alumnes de 5è i 6è i tot l’alumnat de secundària. Durant l’acte, la directora del centre va llegir el manifest, recordant als alumnes que ells són els protagonistes d’un futur en el qual aquest tipus d’agressions no existeixin. Tot seguit, els alumnes de cada curs van pujar a l’escenari i van llegir els missatges de les seves pancartes, que quedaran penjades al centre.

Tots junts contra les agressions sexuals.

Alumnat i docents IE Mar Mediterrània.