CONCURS DE DECORACIÓ DE LES PORTES DE LES AULES!

Com ja sabeu, des de l’escola s’estan realitzant diversos projectes al voltant de l’eix transversal d’aquest curs “El Club Super 3”!

Una de les últimes activitats, relacionada amb l’àrea de Visual i Plàstica, ha estat la decoració de les portes de les aules en relació amb el nom que ha triat cada classe aquest curs.

Així, els alumnes van elaborar propostes per guarnir les portes i entre tots van decidir portar endavant les idees que més els van engrescar.

La última setmana de febrer, un jurat designat per mestres va atorgar els premis (una medalla d’honor) ea totes les portes decorades, ja que totes mereixien un gran reconeixement per la seva feina, ja fós per ser la porta més original, la més treballada, la més divertida o la més imaginativa!

En voleu veure una mostra?

Aula TIS. Recordant personatges de la història del Club Super 3 “Tomàtic”
Alumnes de 4t B acompanyant en Doraemon amb els seus casquets voladors!
5è B i el programa “Kukurota”
Els alumnes de 2nB són uns autèntics detectius! Com en Conan!
Aula d’acollida.
“Super què de la quinzena?”