Today’s Super English day!

Avui els alumnes de l’escola han celebrat l’English day!

A partir de la idea del programa televisiu del Club Super 3 “Fish and Chips” les super teachers d’anglès de l’escola han preparat un munt d’activitats per passar el dia practicant la llengua anglesa.

Els alumnes dels diferents cursos han format equips per realitzar una gimcana de jocs en anglès  i han fet un munt de proves demostrant les seves habilitats.

Al llarg del matí també han fet jocs de taula en anglès  dins l’aula i com sempre, els més grans de l’escola han demostrat que són uns experts i han col·laborat en l’organització de les activitats pels petits.

A més, els alumnes de 5è participaran en la proposta de ciutat en que els comerços de Mataró practiquen l’english amb els nens que els visiten interessats per aquest fantàstic projecte.

TODAY IS SUPER ENGLISH DAY AT TOMÀS VIÑAS SCHOOL!