CONCURS DE MAQUETES ESCOLA DE VELA DE MATARÓ

Aquest curs els alumnes de 6è participen en un concurs de maquetes organitzat per l’Escola de Vela de Mataró.

En petit grup han construït maquetes de vaixells de vela amb materials reciclables i han elaborat un projecte per presentar i justificar la seva proposta.

Les maquetes s’exposaran al vestíbul del centre comercial Mataró Parc a partir d’aquest divendres, dia 2 de març.

Per les tardes de tota la setmana (del 5 al 9 de Març) hi haurà una representació i atenció al usuari per part de l’Escola Vela Mataró per qualsevol aclariment respecte el concurs o activitats que s’hi fan.

El dissabte dia 10 de Març a les 17.30h el jutjat farà la seva valoració i donarà els premis a les maquetes premiades al mateix centre comercial.

Els membres del jutjat són representacions del consorci del Port Mataró, gerencia de Mataró Parc, directora de l’Escola Vela Mataró, President del club de Vela Mataró, Alcalde de Mataró i regidors d’esport i ensenyament.

Una vegada es donin els premis arribarà el moment de donar a tots els participants el seu detall per fer unes creacions tan ben fetes i respectant en tot moment les bases del concurs.

No us ho perdeu!

No us els perdeu!