La Biblioteca en marxa

El proper dilluns 2 de desembre comencen les activitats de Bibliopati a la biblioteca del centre. L’alumnat podrà dur-se un llibre en préstec durant 15 dies, però abans  haurà d’emplenar una fitxa amb les seves dades per tal que el/la professor/a pugui… Llegeix més»

Donacions a la biblioteca

Aquesta setmana la nostra biblioteca ha incrementat el seu corpus bibliotecari. Per una banda, hem rebut donacions per part de particulars, com la de Nil Redondo (vegeu primera seqüència de fotos); d’altra banda, tenim un donació de la Biblioteca de Mongat, Tirant lo blanc (vegeu… Llegeix més»

CANTINA I MÉS

A partir del proper 14 d’octubre  l’IE Mar mediterrània engega un projecte amb la Fundació Maresme: “La Cantina i més”. Aquest projecte consisteix en obrir una cantina, on es serviran productes saludables, al petit edifici que hi ha a l’entrada del centre. L’espai serà gestionat… Llegeix més»

NOFC

Les Normes d’Organització i Funcionament de Centre NOFC_2022_2023 són un conjunt d’acords i decisions d’organització i funcionament que s’hi adoptin per fer possible, en el dia a dia, el treball educatiu i de gestió que permeti assolir els objectius proposats en el PEC i en … Llegeix més»

CANTINA I MÉS

PROJECTES D’ESCOLA

Activitats en què participa l’escola Pla d’Educatiu d’Entorn

• Cantània: És una activitat de cant coral que fan els alumnes de 5è. Es compartida amb la resta d’escoles del municipi amb qui s’acaba actuant en un gran concert.
  • Fem dansa: Els alumnes… Llegeix més»

La setmana de la Salut

La setmana passada els nens i nenes de l‘IE Mar Mediterrània van fer diverses activitats de conscienciació per a portar una vida saludable.
Des d’educació física es va preparar un qüestionari on l’alumnat responia segons els seus hàbits alimentaris. Posteriorment, es va… Llegeix més»