La Biblioteca en marxa

El proper dilluns 2 de desembre comencen les activitats de Bibliopati a la biblioteca del centre. L’alumnat podrà dur-se un llibre en préstec durant 15 dies, però abans  haurà d’emplenar una fitxa amb les seves dades per tal que el/la professor/a pugui tenir un control.
Els préstecs constaran també al programa epèrgam, programa preparat per gestionar préstecs i retorns de l’alumnat matriculat al centre (teniu l’enllaç a l’esquerra del web).  Els nens i nenes de sisè, a més,  farà tasques d’assessorament i préstec de llibres, supervisades pel bibliotecari i els professors acompanyants.
D’altra banda, L’Albert Almansa, responsable de la biblioteca està reformulant el seu l’espai. Ha col·locat  una expositor que mostrarà, cada setmana, d’entre cinc i buit novetats (veieu la fotografia); ha fet tasques d’organització amb els llibres de ficció de cicles inicial, mitjà per donar-los visibilitat; i ha guarnit la paret del prestatges de coneixement amb pòsters d’animals i plantes de l’Obra Social de Caixa Catalunya (veieu fotografia)