I per a tu, que és la felicitat?

Aquesta petita investigació sobre la felicitat la han portat a terme el Joan Puig, Martí López, Jana Garcia i Núria Duch.

Quina és la definició de la felicitat?

La felicitat és un sentiment agradable de satisfacció.

Aquest és considerada primordial en l’ésser humà, és un dels sentiments més importants.

Que és per a nosaltres i per a els alumnes de 1r de la ESO  la felicitat?

-Estar acompanyat amb gent que t’estimes

-Dormir

-Tenir experiències noves

-Tenir bona salut

-Escoltar música

-Dedicar estones per a tu mateix.

Conclusió:

Cada persona del mon té un concepte diferent de percebre que és la felicitat i una forma diferent de sentir-la.

Per finalitzar la nostra investigació hem decidit fer una entrevista a una filosofa i professora del centre, i hem pensat que seria molt bona idea posar les nostres preguntes i les seves respostes.

-Com podem ser feliços?

Les coses i persones que augmenten les nostres ganes de viure.

-Coneixes algú que hagi investigat que és la felicitat?

molts filòsofs.

-Com pots saber que ets feliç?

si tens ganes de viure.

-Que és la felicitat per una filosofa?

La màxima aspiració per un ésser humà és envoltar-se amb persones que et fan ser feliç i et donen energia per a poder seguir endavant.