Vine a les portes obertes 2018!

Vols saber com treballem en un Institut-Escola? Vols que t’expliquem el projecte educatiu de Les Vinyes? Vols que famílies, alumnes i docents et presentem el centre? Vols apuntar el teu infant a P3? Vols començar l’ESO amb nosaltres?

Vine a les portes obertes per a famílies el proper dimecres 28 de febrer a Les Vinyes. Us hi esperem!

Horaris
Infantil i primària, de 17 a 19 h
Secundària, de 18 a 20 h

Les portes obertes són en sessió contínua, podeu entrar a l’hora que vulgueu dins l’horari establert, però compteu que veure tots els espais us portarà poc més d’una hora. Us recomanem que si podeu no vingueu a primera hora donat que habitualment sol haver més acumulació d’assistència.

Si vols fer un primer tast, podeu consultar aquesta documentació sobre el nostre Projecte educatiu.

Nota: Aquesta jornada està destinada exclusivament per a futures famílies i alumnes. No està oberta a altres persones interessades en el projecte del centre, demanem que ho respecteu pel correcte funcionament de la jornada.