Portes obertes per a professionals de l'educació

El dissabte 18 de novembre tindrà lloc al centre una jornada de portes obertes per a professionals de l’educació i persones interessades en la proposta educativa de l’Institut-Escola Les Vinyes.

Per tal de conèixer el projecte amb cert nivell de concreció les persones assistents hauran de triar Infantil i primària o bé Secundària.

Programa de la jornada

9:30 h a 10.00 h Acollida i presentació del centre.
10.00 h a 11.00 h Projecte educatiu de l’Institut-Escola i “passejada” pel centre.
11.00 h a 11.30 h Esmorzar de germanor.
11.30 h a 13.00 h Infantil i primària: Projectes, racons, tallers, ambients i reptes.
11.30 h a 13.00 h Secundària: Projectes d’àmbits, Projectes transversals i treball disciplinar.
13.00 h a 13.30 h Torn obert de paraula i tancament.

Les places són limitades i és imprescindible el registre per assistir-hi per raons de preparació i logística. L’assistència té un cost simbòlic de 10 euros.

Podeu formalitzar el vostre registre aquí: https://www.eventbrite.es/e/entradas-institut-escola-les-vinyes-projecte-educatiu-2017-18-38886083322