Informació sobre la previsió de nevada

Hem rebut aquest missatge de la Directora de Serveis Territorials:

Les previsions meteorològiques han empitjorat per demà dimecres i per tant s’ha d’evitar al màxim l’ús dels vehicles, tenint en compte que el transport escolar serà anul·lat segons ens informa Protecció Civil.

En aquest sentit s’ha de procurar que els centres educatius romanguin oberts amb uns serveis mínims i informar a les famílies que l’activitat no serà normalitzada.  Anirem contactant amb vosaltres segons la situació de cada municipi.

Demà dimecres a mig matí es valorarà si el servei és reprèn a la tarda o l’endemà al mati.”

Per tant demà hi ha només serveis mínims per als que no poden organitzar-se i no han d’agafar el cotxe.

A les 10 h del matí comptarem pel tema del menjador, ja que no hi pot haver un degoteig durant el matí. Si aquest servei es veiés afectat per la previsió del temps se us informarà quan porteu els vostres fills/es a l’escola.

Cal també que tingueu en compte que la majoria de mestres no són de Castellbisbal i venen de fora pel que poden trobar restriccions de trànsit que no els permetin arribar.
A mig matí ens tornarem a posar en contacte amb vosaltres, tal i com diu la directora de Serveis Territorials.

Tot i així estarem atents als canvis que hi pugui haver durant la nit i actualitzarem la informació tan bon punt tinguem informació veraç de primera mà.

Esperem que gaudiu molt de la neu! ???