Reunions d'educació infantil amb les famílies

El proper dilluns 22 d’octubre a les 17:30 h, a la biblioteca de l’Institut Escola, tindrà lloc la reunió de pares i mares d’alumnes de P5 amb les mestres d’educació infantil. Igualment, el dimecres 24 d’octubre, a les 17.30 farem la reunió de P4, també a la biblioteca del centre.

El nostre magnífic equip d’educació infantil!

Us presentarem el projecte d’Educació infantil, el nou impuls al treball globalitzat, els projectes i els centres d’interès, els tallers transversals i els racons. Informarem de les sortides i el seu aprofitament didàctic i de diferents aspectes organitzatius i pedagògics.

Moltes propostes i informacions per aquest nou curs!

Us hi esperem!

Rebreu una convocatòria escrita que caldrà tornar signada indicant que assitiareu (o no) a la reunió. Us preguem que, per tal de facilitar el bon desenvolupament de la reunió, no vingueu acompanyats dels vostres fills i filles.