Som centre Erasmus+

Aquest curs, el Laboratori de Transformació educativa, participa en el programa de l’ERASMUS+ del Departament d’Educació.
Aquest programa està organitzat en forma de consorci sota el nom de CETE+ (Consorci Europeu per a la Transformació Educativa), on hi participen 14 serveis del departament en format de micro-consorcis. En total són 88 centres educatius que participen en aquesta iniciativa, dels quals 7 formen part del MATE (Micro-consorci d’Acceleració per a la Transformació Educativa), entre ells l’Institut-Escola Les Vinyes.

El pla Erasmus+ és un pla de millora de la institució (organització, professorat, alumnat) a través de les oportunitats de les modalitats de mobilitat i intercanvi que ofereix l’Erasmus+: shadowing (visita en centre), cursos i xarxes de transferència entre els centres participants al Consorci CETE+.

Des de l’Institut-Escola Les Vinyes volem aprofitar aquesta oportunitat per conèixer altres vessants pedagògiques que es porten a terme a Europa, poder-les veure i viure-les de prop per tal de poder seguir innovant en el nostre model educatiu ja que l’Educació igual com la Societat, van canviant.