Sant Jordi a l'Institut-Escola

SantJordi 2015

Seguint el curs del calendari, ens veiem ja immersos en la primavera i amb la festa que l’anuncia: Sant Jordi. Per tal de celebrar aquesta diada, l’AMPA, el claustre i l’alumnat de l’Institut-Escola hem preparat un seguit d’activitats que us resumim a continuació:

Infantil i Primària

Durant aquests dies ja s’estan portant a terme activitats relacionades amb Sant Jordi. Dijous 23 al matí, els alumnes participaran en uns tallers intercicles entre les 9 i les 11h. A les 11.30 h ens trobarem al gimnàs per veure el conte conjunt que estan creant els nens i nenes, des de P3 fins a 2n de primària. A la tarda es portarà a terme un intercanvi de llibres de segona mà entre els alumnes de cada classe.

Secundària

L’alumnat anirà a l’Auditori dels Costals per compartir una jornada de lectures de poemes, actuacions musicals i lliurament de premis de diferents concursos convocats per a l’esmentada diada. Aprofitarem el desplaçament a l’Auditori per visitar les parades de llibres i flors que hi haurà instal•lades a la plaça de l’església.

Alumnat de 4t d’ESO

Els alumnes de 4t muntaran una paradeta a la plaça de l’església, de 16 h a 20 h, per vendre llibres que estan recollint aquests dies per continuar fent guardiola pel viatge de Praga de Final de Curs. Us recordem que podeu fer l’aportació dels que tingueu a casa i ja no voleu tornar a llegir, deixant-los a consergeria

AMPA

L’AMPA ha organitzat unes paradetes de manualitats, coques i pastissos, de 16:30 h a 17:30 h als patis d’Infantil i petit. Els diners que es recullin es destinaran a la compra de llibres per a la Biblioteca de l’Institut-Escola i per a les classes.

Sant Jordi 2015 Institut-Escola Les Vinyes from Institut Escola Les Vinyes on Vimeo.