Sant Jordi 2013 a l'Institut Escola

Llibres i roses, naturalment!

Però també concurs de poesia, narracions breus, haikus, cartes literàries entre el personatges del Sant Jordi, punts de llibre, obsequis entre tots els alumnes del centre, estrena de l’obra de teatre, narració del conte col•lectiu a d’Educació Infantil, actuació de la coral infantil i el conjunt instrumental de secundària, interpretacions de body percussion, recital de poesia de Salvador Espriu, intercanvi de contes i llibres a Infantil i ESO, concurs de cartells pel Sant Jordi 2014 i exposició “Any Espriu”, a la biblioteca del centre.

Sant Jordi 2013
Parades de l’AMPA

Tot acompanyat de parades de llibres a dins del pati petit i uns magnífics pastissos, magdalenes i altres llaminadures elaborades per les famílies de l’Institut Escola per a esmorzar i per a berenar a la tarda. Hi sou tots convidats!

Moltes gràcies i bona diada de Sant Jordi a tothom!

La rosa vermella – Sant Jordi 2013 de Institut Escola Les Vinyes a Vimeo.

Punts de llibre dels alumnes de 1r d’ESO pels alumnes d’educació infantil en motiu de l’intercanvi d’obsequis de Sant Jordi 2013. La música és un fragment de la cançó “Personatges” que interpretem plegats en la festa de Sant Jordi 2013