Sant Jordi 2012 a Les Vinyes

El proper dilluns celebrem la Diada de Sant Jordi a l’Institut Escola. Al matí farem tot d’activitats a porta tancada: l’entrega de premis, una lectura literària i la cantada infantil de cançons de Sant Jordi.

A la tarda, però, obrim les portes i us esperem a tots!

Dilluns 23 d’abril, tarda, de 16:00 h. a 18:00 h.

Vestíbul principal (entrada pel C. Dr. Llarc)

•  Exposició de llibres i de murals referents a diversos autors literaris que commemoren el seu centenari.
  •  Intercanvi de llibres entre els alumnes d’ESO i els pares i mares del Centre.
  •  Venda de punts de llibre solidaris.
  •  Recollida de llibres donats per les famílies per tal d’ampliar la biblioteca de classe i l’escolar.
  •  Visita guiada per part dels alumnes de l’exposició del projecte del 2n trimestre “Els vuit objectius del mil•lenni”, en el que han participat tant l’alumnat d’educació infantil com el de l’ESO. Exposició oberta a partir de les 16 h.