Regata #LesVinyesWorldRace II, el repte que intentaran superar els alumnes de 3r d’ESO

Durant les dues últimes setmanes del 3r trimestre, els alumnes de 3r de l’ESO estem fent un Projecte transversal que tracta de construir una barca feta de garrafes d’aigua. Aquest projecte serveix per conscienciar la població de Castellbisbal de la quantitat de plàstic que utilitzem.

Com ho fem?

Primer hem fet una maqueta amb taps de suro, una vegada hem acabat el prototip hem provat si era estable i si aguantava els brics de suc que hem utilitzat per saber si el prototip tenia prou estabilitat. Quan ja hem tingut el disseny i hem sabut que funcionava hem començat a construir la barca final.

En aquest projecte ens hem dividit en 3 grups: els promotors, els constructors i els documentalistes. Els promotors organitzen la regata i el dia de la presentació.
Els documentalistes fan la funció de fer un documental amb una tesi relacionada amb el projecte. I els constructors són els encarregats de construir la nostra barca.

Mentre els constructors fan la seva feina, els promotors preparen el dia de la regata i els documentalistes comencen a pensar la idea i a començar a fer el documental i pòster sobre el projecte. Tota aquesta feina es podrà veure el dia de l’exposició pública, el dimecres 19 de juny.

Us ho perdreu?

El dimecres 19 de juny farem una presentació a l’Illa esportiva de Castellbisbal, on ensenyarem els documentals, els pòsters i després farem la regata, on farem una competició entre tots. A les 16 h es projectaran els documentals i ensenyarem els pòsters i després us acompanyaran fins a l’illa esportiva per poder veure la regata. Durant la regata els promotors explicaran el que hem fet durant aquest
projecte.

Sereu benvingudes i benvinguts a la nostra regata. Us hi esperem!