Recta final

Us informem de les activitats dels propers dies, tot encarant la recta final:

Presentacions a les famílies:

Primària: dimarts 16 de juny, de 10:00 a 11:00h., us convidem a tastar alguns dels plats de l’ambient de restaurant i a jugar amb els jocs que vam crear durant el treball cooperatiu.

Presentació dels projectes a l’ESO:

1r ESO Anuari La Verema 2015: 15 de juny, a les 13:00h., a la Biblioteca de l’Institut-Escola.
2n ESO Empordanitza’t 2015: 16 de juny, a les 13:00h., a les aules de 2n d’ESO de l’Institut-Escola.
3r ESO: Teatre musical 12 de juny, a les 12:00h., a l’Auditori dels Costals.
4t ESO: #CodiPraga 17 de juny, a les 12:30h., a la Biblioteca de l’Institut-Escola.

Una mostra del Projecte de 1r d’ESO 🙂

Entrega de notes:

INFANTIL: Dijous 18 de juny, entrega dels informes de notes. El dilluns 22, al llarg de tot el matí, es faran les entrevistes amb les famílies.

PRIMÀRIA: Divendres 19 de juny, entrega dels informes del 3r trimestre. El dilluns 22, al llarg de tot el matí, es faran les entrevistes amb les famílies (prèviament, us haureu d’apuntar a les graelles que trobareu a la porta d’entrada de primària).

ESO: 17 de juny (tarda) i 19 de juny (matí)
Aquest dia es donarà feina a l’alumnat que tingui alguna matèria suspesa, l’hauran de retornar feta el dijous 3 de setembre, quan vinguin a fer l’examen de recuperació.
Aquells alumnes que hagin suspès alguna assignatura, rebran un butlletí final de notes provisional, a l’espera dels resultats de les proves de setembre.
Els alumnes de 3r i de 4t suspesos que necessitin el llibre de text per a fer les activitats d’estiu, l’hauran de recollir al vestíbul el 17 de juny de 15h a 17h i el 19 de juny, de 9h a 13h.

Excursions tutoria a l’ESO, dimecres 17 de juny.
1r ESO: Canal Olímpic (Castelldefels)
2n ESO: Illa Fantasia (Vilassar de Dalt)
3r ESO: Illa Fantasia (Vilassar de Dalt)

Activitats a l’Illa Esportiva:

PRIMÀRIA: Dimecres 17 de juny. Cal que l’alumnat porti roba de bany.

ESO: Dijous 18 de juny. Cal que l’alumnat porti roba esportiva i de bany.

Festa de final de curs, 19 de juny. Horari:
18h a 19:30h Activitats d’Infantil i Primària al gimnàs.
19:30h a 20h Berenar per part de l’AMPA : porcions de coques i sucs, a preus econòmics.
20h a 21h Acte de graduació dels alumnes de 4t d’ESO al gimnàs. Paral·lelament, espectacle d’animació pels alumnes d’Infantil i Primària al pati, a la pista de dalt.
21h a 21:30h Preparació de taules i serveis pel sopar.
21:30h Sopar a la fresca al pati (recordeu que us heu d’apuntar a l’AMPA).
22h Música per alumnat d’ESO al gimnàs.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració i bon final de curs!