Recta final i inici de proper curs!

El mes de juny és la recta final del curs i, al mateix temps, l’inici de la preparació del curs 2013-2014.

Festa
Foto: Sopar de germanor

Pel que fa al tancament del curs, ha començat amb la festa de l’AMPA del passat dissabte.  Malgrat que la pluja ens va impedir fer els jocs del matí, vam fer els inflables al gimnàs. I a la tarda vam fer l’espectacle pels més petits i vam acabar amb una sopar de germanor, una festa i una bona ballada. Gràcies a tots els assistents i als pares i mares que van organitzar tota la festa!

El proper dimecres 19 a la tarda, a partir de les 16.30 h, al gimnàs del centre, tenim la festa final de l’ESO i Educació infantil on farem coreografies, Acrosport i percussió corporal. Els més petits ballarem i cantarem i celebrarem que els de P5 acaben educació infantil per començar la primària. Us hi esperem!

Actuació dels dofins

Els petits tampoc no paren: les tortugues han anat a la granja, on han vist ovelles, vaques, cavalls, conills, cabres, oques, ànecs i fins i tot un porc vietnamita. I els més grans al zoo i al Circ Cric, al Montseny. Ep, i a les aules, seguim treballant!

Els alumnes de 1r de l’ESO han començat el seu darrer projecte, L’anuari “La Verema 2013“, i a 2n estan preparant els seus exàmens finals i l’avaluació del curs.

Pel que fa al proper curs, ja hem començat a preparar-lo per incorporar nous docents. I, especialment, nous alumnes. Per això obrim aquesta setmana la matriculació al centre dels nous alumnes, amb el següent calendari d’atenció:

Matriculació pel curs 2013-2014
de dilluns a divendres de 9 h a 13. 30
10 a 14 de juny

Aprofitem per donar les gràcies a tots els pares i mares que formalitzareu la matrícula dels vostres fills en el nostre centre. Per tal de conèixer-nos personalment i establir un primer contacte amb l’Institut Escola i el seu projecte educatiu, us convoquem a una reunió:

Famílies dels alumnes de P3: dimarts dia 9 de juliol a les 17 h
Famílies dels alumnes de 1r d’ESO dimarts dia 9 de juliol a les 19.30 h.