Projectes a educació infantil

Projecte educació infantil
Els llops a l’ESO!

Els alumnes d’educació infantil, han estat treballant aquest trimestre en projectes al voltant del animals que van triar per anomenar les seves classes:  els llops, les meduses, els cocodrils, les papallones i les tortugues. Un centre d’interès per a descobrir com són, on viuen, què mengen, etc. Cercant informació, aportant idees, conversant i parlant-ne… hem anat aprofundint en molt temes. Les famílies, és clar, ens hi han ajudat: gràcies, pares i mares!

Per tot això, han fet moltes activitats i al final, han elaborat pòsters i presentacions. I, per tancar els projectes, han volgut explicar-ho als seus companyes de l’ESO. És per això que aquestes dues setmanes els nostres petits de l’Institut Escola han estat una estona”fent classe” amb els grans.

Ha estat molt interessant i divertit. Els petits d’educació infantil han fet un bon esforç i han exposat els seus coneixements. Els grans de l’ESO, bens atents, has estat contents de descobrir el treball dels companys i confirmar que saben moltes, moltes coses.

Exposició de les meduses a l’ESO

Felicitats a tothom!