Presentació dels projectes trimestrals

presentacióTV
Foto: Presentació del Magazine TV

Tornant de vacances de Nadal vam fer la presentació dels projectes trimestrals de l’ESO, que havíem iniciat el desembre.

D’una banda, l’alumnat de 1r d’ESO va presentar el projecte sobre El patrimoni de Castellbisbal als nens i les nenes de P5 i de 1r de primària. Durant una estona, els “grans” van explicar als “petits” la història del nostre poble, les curiositats, les festes tradicionals i les més actuals… Cada grup va explicar el seu producte final, des d’una maqueta del Pont del Diable, fins a una recreació de Can Margarit amb el joc d’ordinador Minecraft, passant per una reproducció en miniatura de la Cuca i la Cuqueta (entre d’altres).

Àlbum: Presentació del projecte a infantil i primària

De l’altra, vam convidar les famílies a la presentació dels projectes portats a terme a 1r, 2n i 3r d’ESO. Així doncs, les famílies de l’alumnat de 1r d’ESO van poder anar passant per cadascuna de les 3 sales de l’exposició El Patrimoni de Castellbisbal; les de l’alumnat de 2n van veure el curtmetratge d’una producció pròpia inspirada en els fets del 1714: Tres històries i un destí. Finalment, les famílies de l’alumnat de 3r d’ESO van veure el magazine televisiu Drogues. En parlem?

Un bon punt i final a un trimestre molt intens!