Pla de reobertura de centre – juny 2020

Des del passat dia 20 de maig del 2020 tenim la informació que els centres educatius han de redactar un Pla de Reobertura de centre per al mes de juny sempre i quan el territori al que pertanyen es trobi en fase 2 de desconfinament.

Com a centre i davant aquesta immediatesa prevista a partir del dilluns 8 de juny, us presentem el Pla de Reobertura que hem estat elaborant, consensuat amb Inspecció Educativa i presentat al Consell Escolar del centre.

El Pla de Reobertura de Centres Educatius en Fase 2 de desescalada incorpora un seguit de mesures específiques emeses per les autoritats sanitàries i el PROCICAT referents a les distancies socials, l’adequació i ocupació d’espais, mesures higièniques, nombre de docents, i sempre tenint en compte la vulnerablitat de l’alumnat i el personal docent i no docent del centre. Davant a aquestes premises, des de l’Institut-Escola Les Vinyes creiem convenient minimitzar l’obertura del nostre centre educatiu a partir del moment que el territori passi a fase 2 per evitar els possibles riscos de contagis o focus actius de la COVID-19.

Per a tenir tota la informació podeu consultar el nostre Pla de reobertura_juny2020_IELesVinyes (2)