Participació al Cross escolar

El passat diumenge 27 de maig es va realitzar el tradicional Cross Escolar de Castellbisbal en el qual nois i noies de Les Vinyes van assistir i es van deixar la pell.

La jornada va ser molt agradable ja que entre tots els corredors i els familiars hi havia un ambient d’entusiasme, d’amistat i d’esforç.

Tots els participants van rebre un fort aplaudiement del públic en arribar però alguns el van rebre doble per pujar al pòdium, com és el cas de Laura Baquedaro de 1r d’ESO que va quedar tercera i Gael Álvarez de 2n d’ESO que va quedar primer classificat a la categoria infantil, i en Biel Fernández tercer classificat de la categoria preinfantil. Aquí podeu següent link podeu comprovar els resultats de les classificacions.

També podreu veure algunes fotografies!

IMG_20180527_103654104