L'exposició dels autòmats

Autòmats P5-B (8)
Visita d’educació infantil

Aquesta setmana tots els alumnes d’educació infantil i d’educació secundària han visitat l’exposició sobre els autòmats que tenim al centre. De la ma del seu creador, en Lluís Ribas, hem fet la visita, amb contes i demostracions. En Lluís Ribas és el conservador del Museu d’Autòmats del Tibidabo.

Els petits han escoltat un conte i han conegut els autòmats protagonistes en funcionament al llarg de la narració. S’han meravellat amb els seus moviments i han fet bones preguntes a en Lluís.

Presentació de l'exposiciò Autòmats a Les Vinyes
Alumnes de 1r d’ESO

Els grans de l’ESO, han copsat els elements importants dels autòmats, des de materials fins a mecanismes bàsics passant pel seu significat cultural i estètic. Tot ben il·lustrat amb els autòmats en moviment en cada cas.

Els alumnes de l’ESO seguiran aprofundint en el tema a través de la pel·lícula i la novel·la “La invenció d’Hugo Cabret”, de la creació de músiques “automàtiques” o de l’estudi dels autòmats que ens envolten. Que en són molts més dels que no semblen!

Visita autòmats P3 (24)
L’ocell del conte amb els de P3

No us perdeu l’entrevista “Lluís Ribas de professor a creador” que hem publicat a La verema, la revista del centre.

Encara seguim treballant i pensant. I els autòmats ens depararan bones sorpreses la propera setmana a l’educació Infantil. És un secret… Ja us contarem!

1 comentari

1. Retroenllaç: Autòmats, treball globalitat | Institut Escola Les Vinyes