Jornada de portes obertes per a noves famílies

Vols saber com treballem en un Institut-Escola? Vols que t’expliquem el projecte educatiu de Les Vinyes? Vols que famílies, alumnes i docents et presentem el centre? Vols apuntar el teu infant a EI3 anys? Vols començar l’ESO amb nosaltres?

Vine a les portes obertes per a famílies. Us hi esperem!

Per poder atendre-us millor i dimensionar la jornada al nombre de persones assistents cal que us inscriviu omplint un breu formulari. No us portarà més de 2 minuts. Consulteu els dies per a cada etapa educativa, els torns disponibles i feu la vostra inscripció!

Si us plau, recordeu que aquesta jornada és exclusiva per a famílies, properament publicarem les dates d’una altra jornada específica per a professionals de l’educació.

Horaris Infantil i primària

Hi haurà servei d’acollida.

TORN 1. Dilluns 11 de març de 15:15 a 16:15 h

TORN 2. Dilluns 11 de març de 17:15 a 19:15 h

Accés al formulari d’inscripció AQUÍ.

Horaris Secundària

Durada aproximada de 90 minuts.

TORN 1. Dimecres 13 de març. Inici de la visita a les 18 h.

TORN 2. Dimecres 13 de març. Inici de la visita a les 18:30 h.

TORN 3. Dimecres 13 de març. Inici de la visita a les 19 h.

Accés al formulari d’inscripció AQUÍ.

1. Berta Anducas Caus

Hola, em dic Berta i sóc mare d’una noia que fa 6è a la Sínia de Molins de Rei i que l’any que ve està interessada a venir a fer secundària a la vostra escola.

El dia 13 de març, dia de les portes obertes, ella està de colònies i no pidrà venir.

Seria possible que vingués demà a la jornada que feu, o bé un altre dia per poder veure l’institut i el seu funcionament?

Moltes gràcies
    Berta