Inici del curs 2015-2016 a l'Institut-Escola

Ja ho teniu tot a punt? Nosaltres estem preparats i molt contents!

Contents d’incorporar un nou grup de nens i nenes a P3 i fer l’acollida i l’adaptació al centre amb l’equip d’educació infantil. Una adaptació que farem dilluns, dimarts i dimecres de forma esglaonada:

Dilluns 14 i dimarts 15: grup 1 de 9:00 a 10:30 h i grup 2 d’11:00 a 12:30 h.
Dimecres 16: tot el grup de 9:00 a 12:30 h.

Contents de retrobar-nos els nens i nenes d’infantil i de primària i d’estrenar el tercer curs de primària. Som una bona colla i ja tenim un munt de propostes per aprendre plegats: els projectes, els ambients, els reptes, els tallers i els racons! Som-hi!

Contents de retrobar-nos amb els alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO  i d’incorporar dos nous grups a primer d’ESO. Nous companys, noves famílies, nous docents que durant els tres primers dies farem el Pla d’acollida, amb l’acompanyament dels nostres companys d’ESO.  Recordeu que l’alumnat de 1r d’ESO, els dies 14 i 15, farà un horari especial pel Pla d’acollida: de 9:00 h a 13:30 h.

Els alumnes socis de l’AMPA tindran la carpeta commemorativa del 5è Aniversari del Centre

Contents de saber que la nostra primera promoció de l’ESO també haurà iniciat avui els seus estudis de Formació Professional i de Batxillerat: que us vagi molt bé, Vinyataires!

Així que obrim les portes i encetem tots plegats el nou curs 2015-2016!

No oblideu que els ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu s’han de demanar abans del 30 de setembre de 2015: Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu – Web