Final de trimestre

S’acosta la fi del primer trimestre, i el calendari ens recorda que les festes de Nadal són ben a prop.

Volem aprofitar aquestes línies per convidar-vos a la Festa de Nadal i comunicar-vos que estem preparant la participació de l’Institut Escola amb diverses propostes solidàries:

FESTA DE NADAL

Dimarts 20 de desembre, a les 15:30 h. al gimnàs de l’Institut Escola, hi participaran tots els nens/es de P-3, P-4 i els nois i noies de 1r d’ESO. Hi esteu tots i totes convidats a escoltar el nostre conte de Nadal i cantar nadales…

RECOLLIDA DE JOGUINES

Posarem unes caixes al vestíbul de l’Institut Escola per tal que pugueu col•laborar en la Campanya “Cap infant sense joguina” que organitza l’Ajuntament de Castellbisbal, dipositant-hi joguines noves o en bon estat, que no siguin bèl•liques.

RECOLLIDA D’ALIMENTS

Trobareu també unes altres caixes al vestíbul per tal de col•laborar en aquesta campanya que organitza l’Esplai Gatzara.
El menjar que es demana és: pasta, llegums seques, conserves de tot tipus, arròs, oli, galetes… (Però res en pots de vidre!).
Tots aquests aliments es destinaran al Banc d’Aliments de Castellbisbal.

MARATÓ DE TV3

Trobareu una guardiola al taulell de Consergeria on hi podreu dipositar monedes i bitllets per col•laborar amb la Marató de TV3.
Aquest any, el lema de la Marató és la investigació per la regeneració i trasplantament d’òrgans i teixits. Membres d’aquest projecte solidari, professionals de la salut, van venir al nostre Centre a fer una conferència, per tal de sensibilitzar els alumnes sobre la recerca científica i els avantatges que això comporta.

Des de l’Institut Escola aprofitem les ocasions que ens arriben per potenciar valors com la solidaritat, el respecte, etc., demanem doncs la vostra complicitat davant d’aquesta tasca educativa.

Moltes gràcies per tot, ens veiem el dia 20 a LA FESTA DE NADAL DE L’INSTITUT ESCOLA LES VINYES.

Atentament,

El claustre de professors i professores