Final de la primera avaluació

Projecte Llegenda artúrica- Presentació a les famílies Amb la presentació del resultat del projecte La llegenda artúrica de segon d’ESO, hem acabat la primera avaluació. Les famílies van assistir ahir al centre i van poder veure la pel·lícula.

La pel·lícula, que dura uns 25 minuts, incorpora 32 escenes encadenades que recreen la llegenda artúrica, el cicle de llegendes conegut com matèria de Bretanya, amb els seus personatges principals: Lancelot, Artús, Merlí, Morgana, Ginebra, Mordret… i, naturalment, l’espasa Excàlibur. Ambientada a l’època medieval ha estat rodada en exteriors de Castellbisbal i creada i produïda pels alumnes de 2n d’ESO en el termini de dues setmanes.

Penjarem el resultat final i el makin-of  a la web en uns dies.  Volem agrair a les famílies la seva presència i felicitar a tots els alumnes i equip docent de segon d’ESO pel seu treball en aquest projecte. Felicitats i enhorabona!

Acte de presentació a les famílies

1. Retroenllaç: Intercanvi amb educació infantil | Espai de treball