Festa d'inici de la Fase Conèixer de la cocreació del pati

El passat dijous 30 d’octubre vam fer el tret de sortida del procés de cocreació dels nous patis de Les Vinyes: una festa al pati per conèixer el projecte, votar els logos i els eslògans. I berenar i menjar tots junts castanyes i panellets, és clar!

Volem donar les gràcies a tothom per participar-hi i molt especialment a les persones de la comunitat educativa que van fer possible la seva realització: alumnat, professorat i famílies. Aquí en teniu un petit vídeo, que resumeix la jornada:

Festa d’inici de la Cocreació del pati de l’institut Escola Les Vinyes,
per a iniciar la fase Conèixer.

Iniciem, doncs, la fase conèixer i obrim un espai web per a gestionar i informar del desenvolupament de tot el projecte: http://cocreacio.ielesvinyes.net/

webcocreació
Foto: Web cocreació del pati

Us mantindrem informats de les properes accions!

1. Retroenllaç: Reprenem la cocreació del patis | Institut Escola Les Vinyes