Famílies, us esperem dimecres 26!

Logotip de la campanya de donació de sang elaborat per l'alumnat de Ciutadania de 3r d'ESO.
Logotip de la campanya de donació de sang elaborat per l’alumnat de Ciutadania de 3r d’ESO.

Iniciem una setmana intensa: els més petitons ja comencen a preparar l’actuació de nadal i els més ganàpies encaren la recta final abans del primer projecte trimestral. I les famílies? Els pares i les mares esteu convidats/des a un seguit d’actes el proper dimecres, 26 de novembre a la tarda. Preneu nota:

Donació de sang, amb la col•laboració de l’alumnat de Ciutadania de 3r d’ESO
De 16:00 a 20:00h., a la biblioteca del centre, entrada pel C. Doctor Llarg.

Votació dels representants de les famílies al Consell Escolar
De 15:30 a 19:00h., al vestíbul del C. Major, 109.

Formació “Com aprendre en entorns digitals”
Idees i recomanacions bàsiques de com entenem la digitalització a Les Vinyes, adreçada a les famílies de l’alumnat de 1r i 2n d’ESO (però oberta a tothom).
A les 18:00h., al menjador del centre, entrada pel C. Major, 109.

Reunió informativa del viatge de final d’etapa de l’alumnat de 4t d’ESO
A càrrec de l’agència de viatges i la comissió del viatge.
A les 18:00h., al gimnàs, entrada pel C. Major, 109.

Us hi esperem!