Els alumnes de 1r d'ESO PREMIATS

Els alumnes de 1r d’ESO de l’Institut Escola han estat seleccionats i premiats com a finalistes en el I Concurs de Gestió Forestal que organitza el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural de la Generalitat de Catalunya.

Durant el projecte de l’herbari virtual, els alumnes de 1r d’ ESO varen treballar com gestionar adequadament els valors econòmics, socials i ambientals dels Boscos per tal de garantir el seu manteniment i futur. Partint que el 2011 va ser l’any Internacional dels Boscos, els alumnes varen estudiar i reflexionar sobre els valors esmentats i presentaren el seu treball al concurs que organitzava el Departament.

L’acte d’entrega dels premis va tenir lloc el passat dimarts 20 de març a la Seu del Departament a Barcelona. Hi van assistir els delegats, dos companys representants de les classes i dos professors. L’acte va estar presidit pel Conseller del Departament, el Sr. Josep Maria Pelegrí.

Els alumnes van rebre un diploma i un llibre sobre els Boscos a Catalunya de mans del Conseller, i van ser premiats a participar tots en una sortida que organitzarà el Departament properament per conèixer la gestió forestal dels boscos de forma activa.

Felicitem, doncs, a l’alumnat pel seu èxit i els encoratgem a seguir treballant de forma tan satisfactòria i aconseguir més premis per la bona feina!!

+ informació sobre el Projecte

1. Retroenllaç: Gestió forestal a Montserrat | Espai de treball