Eleccions al Consell Escolar

El Consell escolar de l’Institut Escola és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director o directora, professorat, alumnat, personal d’administració i serveis i representants municipals.

Com en tots els centres públics, la funció principal del consell escolar de Les Vinyes és debatre i aprovar tots aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, el pla i la memòria anual de centre, el pressupost, etc. És doncs, un moment important per a tots els centres i especialment per a nosaltres que estem posant les bases per un nou centre, amb tot el que això suposa.

consell escolar

Com ja sabeu, el procés electoral es va iniciar el 3 de desembre de 2012 i, un cop formalitzades les candidatures, cal fer la votació pròpiament dita en tots els àmbits educatius. Els docents del centre ho farem en un claustre específic el proper dilluns 14, el mateix dia que també ho faran les famílies del centre.

Recordeu, doncs, tots els pares i mares dels alumnes que el proper dilluns dia 14, de 16.30h a 19.30h, tindran lloc les votacions per tal d’elegir els/les representants vostres al Consell Escolar del Centre.

NO HI FALTEU! 🙂