Dinamik’s English

A la classe dels Dinàmics de segon aprenem anglès fent ús principalment de rutines i racons. Dos alumnes (miniteachers) cada sessió ens presenten el temps, el dia de la setmana, el mes i ens formulen dues preguntes en relació amb allò que estiguem treballant. A continuació, ens agrupem en grups reduïts per treballar a partir de reptes lúdics fent ús de materials visuals i diversos, i on les quatre habilitats lingüístiques, en menor o major grau, hi són presents: escoltar, llegir, escriure i parlar.

Per aconseguir que siguin tan autònoms com sigui possible, cada racó consta d’una breu explicació i cadascú disposa del suport d’un glossari visual del vocabulari que s’està treballant.

En acabar, cadascú fa un exercici de metacognició fent ús de l’autoavaluació.