Castanyada al centre

Teatre a la Castanyada

La setmana passada vam realitzar al centre tot d’activitats relacionades amb la Castanyada i la tardor. Els alumnes d’educació infantil vam cantar cançons i els alumnes de primer d’ESO van acompanyar-los, fent el conjunt instrumental. També vam tenir una petita mostra de teatre amb l’obra La tardor dels alumnes de l’optativa de teatre. I encara textos i escenes sobre la castanyada a càrrec del alumnes de llengua catalana.

Malauradament la pluja va impedir fer la sortida general programada i vam fer un dinar de companyonia, tots junts, al gimnàs del centre. Vam menjar els panellets que van fer els petits d’educació infantil -Mmmmm, què bons!- i les castanyes preparades pels de segon d’ESO.

Esperem poder realitzar la sortida a Montserrat, ben aviat, tots plegats. Ja us n’informarem!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *