Carnestoltes i cocreació

passafestes 2
Foto dels passafestes

Com bé sabreu, aquesta setmana arriba el Carnestoltes a l’Institut Escola. I ja ens comencem a preparar. Els seus ajudants, els passafestes, han vingut al centre i ens diuen què hem de portar cada dia de la setmana fins arribar a divendres, el dia que anirem tots disfressats.

Els passafestes han passat quatre matins per les classes d’infantil, primària i ESO, amb instruments ben singulars. De moment, ja tenim les primeres consignes: un dia ulleres de sol, l’altre robes ben amples, un barret molt elegant… No badeu, o us pintaran el nas de colors!

Hem iniciat la fase de cocrear del Projecte de millora dels patis. La setmana passada ens vam reunir la comissió (formada per representants de la comunitat educativa de Les Vinyes) per treballar a partir del buidat fet pel consell de delegats i delegades de l’ESO. D’una banda, vam agafar els temes més repetits durant la fase de conèixer a partir de l’anàlisi de les postals i les votacions de la pàgina web. De l’altra, vam tenir en compte les anotacions dels mestres d’infantil i primària fetes a partir de l’observació del pati en una hora d’esbarjo dels infants, i les anotacions recollides pels delegats i les delegades durant una hora d’esbarjo de l’alumnat de secundària. Amb tot això, doncs, vam definir uns temes de treball que guiaran la fase de cocrear.

EMPAParal·lelament, els equips docents hem començat a perfilar com seran les dues setmanes del projecte trimestral dedicat íntegrament a la cocreació dels patis. La jornada de treball conjunta amb tota la comunitat educativa -alumnes, docents i famílies- serà, finalment, el dissabte 29 de març al matí. Us demanem disculpes pel trasbals que aquest canvi de dia us hagi pogut ocasionar i us animem a anotar-vos-ho a l’agenda per a no faltar-hi!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *