Calendari dels últims dies de trimestre

S’acosta el final del primer trimestre i el calendari ens recorda que les festes de Nadal són ben a prop.

Us informem de diverses qüestions:

FESTA DE NADAL INFANTIL I PRIMÀRIA

Dimarts 23 de desembre, a les 11.00 h. al gimnàs de l’Institut Escola, els nens i nenes de P3, P4, P5, 1r i 2n de Primària us presentaran l’espectacle “El nadal de la Vinyet”.
Les famílies rebreu dues entrades per poder assistir a l’acte.

Us recordem que aquest dia es fa jornada intensiva i acabarem a les 13h.

RECOLLIDA DE JOGUINES

Hi ha unes caixes al vestíbul de l’Institut Escola per tal que pugueu col•laborar en la Campanya “Cap infant sense joguina” que organitza l’Ajuntament de Castellbisbal, dipositant-hi joguines noves o en bon estat, que no siguin bèl•liques.

RECOLLIDA D’ALIMENTS

Trobareu també una altra caixa al vestíbul per tal de col•laborar en aquesta campanya solidària. El menjar que es demana és: pasta, llegums seques, conserves de tot tipus, arròs, oli, galetes… (Però res en pots de vidre!). Tots aquests aliments es destinaran al Banc d’Aliments de Castellbisbal.

Des de l’Institut Escola aprofitem les ocasions que ens arriben per potenciar valors com la solidaritat, el respecte, etc., demanem doncs la vostra complicitat davant d’aquesta tasca educativa.

PRESENTACIONS DELS PROJECTES D’ESO

Els nois i noies de Secundària estan acabant els seus respectius projectes trimestrals i us conviden a les diverses presentacions:

1r d’ESO “Itineraris”

Activitat del projecte "Itineraris" de 1r d'ESO
Activitat del projecte “Itineraris” de 1r d’ESO

Divendres 19 de desembre a les 13h. a la Biblioteca del centre

2n d’ESO “La llum – El documental”
Dilluns 22 de desembre a les 13h. al Gimnàs del centre.

3r d’ESO “Be healthy!”
Dilluns 22 de desembre a les 12:40h. a la Biblioteca del centre.

ENTREGA DE NOTES D’ESO

Us recordem que el dimarts 23 de desembre al matí no hi haurà activitat lectiva amb l’alumnat d’ESO perquè els tutors/es individuals entregaran les notes del 1r trimestre a les famílies.

Aprofitem l’avinentesa per desitjar-vos unes bones festes i una bona entrada d’any.

Atentament,

El claustre de l’IE Les Vinyes