Calendari de preinscripció pel curs 2013-2014

Després de la jornada de portes obertes s’obre el calendari de preinscripció al nostre centre. Aquest calendari és vàlid pels nous a alumnes d’educació infantil i l’ESO.

Calendari de preinscripció pel curs 2013-2014

• Presentació de sol•licituds: de l’11 al 22 de març
    • Horari de matins: de dilluns a divendres de 9 h a 13 h
    • Horari de tarda: dimarts de 15 h a 17 h
  • Tramesa de sol•licituds per Internet: de l’11 fins a les 24 h del 21 de març
  • Publicació de llistes amb el barem: 11 d’abril
  • Sorteig: 12 d’abril
  • Reclamacions: 12, 15 i 16 d’abril
  • Llistes amb el barem un cop resoltes les reclamacions: 22 d’abril
  • Publicació de les llistes d’admesos: 24 de maig
  • Període de matriculació: 10 al 14 de juny

Preinscripcio2013-2014

Atenent al calendari oficial del Departament d’Ensenyament, cal fer els següents passos:

• Conèixer i seguir el calendari de tot el procés
  • Conèixer i reunir la documentació i els Criteris de prioritat amb què s’ordenen les sol·licituds,
  • Presentar la sol·licitud i la documentació corresponent
  • Consultar els resultats de la preinscripció quan es publiquen les llistes provisionals i quan es publiquen les llistes definitives, després del període per presentar reclamacions.
  • Consultar el centre assignat i fer la matrícula.

Documentació

Juntament amb la sol·licitud, en tots els casos, cal presentar al centre demanat en primer lloc l’original i una fotocòpia dels documents següents:

• Llibre de família (o un altre document relatiu a la filiació).
  • Document nacional d’identitat de la persona sol·licitant.
  • Document nacional d’identitat de l’alumne o alumna si té mes de 14 anys, o si té DNI encara que sigui menor de 14 anys.
  • Targeta sanitària individual (TSI ), si se’n té.

A més a mes, les persones que a la sol·licitud han al·legat el compliment d’un o més Criteris de prioritat, han de presentar la documentació que ho acrediti.

1. Retroenllaç: Final del segon trimestre | Institut Escola Les Vinyes