Autòmats, treball globalitat

Una pel·lícula. Una exposició al centre. Una novel·la il·lustrada. Peces musicals, ritmes mecànics i pulsacions. Rellotges, rentadores i caixes de música. Un pany i una clau. Un expert convidat, demostracions en viu. Mecanismes, robes, engranatges. Misteris, joguines, màgia i fantasia. Disfresses, coreografies, balls. Ritmes, cicles, creació. Concursos i carnestoltes.

Tot això i més.

És el treball globalitzat que comencem tots els alumnes del centre, els d’infantil i els de l’ESO. Durant dues setmanes tots junts en un treball globalitzat: Autòmats.

Autòmats, treball globalitzat from Institut Escola Les Vinyes on Vimeo.

Amb una visita guiada a l’exposició d’autòmats que tenim al centre, donem el tret de sortida a una proposta transversal que ens portarà fins a la festa de Carnestoltes. Bon viatge i bona feina!