Preparació del curs 2012-2013

En ple període de vacances escolars, estem preparant ja el nou curs amb molta il•lusió, amb nous reptes i amb nous projectes, dels quals en podreu anar fent el seguiment a través d’aquesta pàgina web.

Abans de començar però, us volem fer arribar unes informacions:

Educació Secundària

• Començarem les classes el proper dia 12 de setembre. Durant els dies 12, 13 i 14 farem un horari especial: de 9h. a 13:30 h. per tal de fer conjuntament, professorat i alumnat, l’acollida dels nous alumnes.
• A partir del dia 17 de setembre ja farem l’horari establert. Aprofitem per informar-vos que el departament d’Ensenyament ens ha autoritzat a fer jornada continuada, per tant l’horari lectiu del curs 2012-2013 serà de 8:00 h. a 14:30 h.
• Us recordem que les dates per recollir els llibres de reutilització són els dies 5 de setembre (1r d’ESO), 6 de setembre (2n d’ESO), 7 de setembre (P-5 i repetidors de 1r d’ESO).
• L’import del material escolar és de 150 €. Us adjuntem un full amb les instruccions per fer efectiu aquest pagament que, recordem, cal fer abans del 30 de setembre. Recordeu d’entregar al/la tutor/a, tan bon punt el tingueu, el comprovant d’aquest pagament, amb el nom i cognoms del vostre fill o filla. En el cas de possibles alumnes repetidors, podeu fer el pagament amb el codi que us fem arribar, doncs l’import és el mateix a 1r d’ESO que a 2n.
• Durant el mes de setembre rebreu un full especificant les sortides que es portaran a terme aquest curs, el seu import, i les instruccions per fer el pagament.
• A finals d’octubre us convocarem a una reunió de grup-tutoria per informar-vos del funcionament de les classes, del currículum que treballarem i per parlar de totes les qüestions que us puguin interessar.

Educació infantil

• Inici de curs: Les classes començaran el proper dia 12 de setembre. L’horari serà el mateix del curs anterior:
– Matins: de 9:00 h. a 12’30 h.
– Tardes: de 15:00 h. a 16’30 h.
Us recordem que els nens i nenes de P4 i P5 no fan horari d’adaptació.
• Menjador: El servei de menjador començarà, pels alumnes de P4 i de P5, el dia 12 de setembre. Els alumnes de P3 podran quedar-se a dinar a partir del dilluns dia 17 de setembre, encara que des del Centre, i amb la finalitat d’afavorir una adaptació tranquil•la i plàcida, recomanem que no deixeu els nens i nenes al menjador fins al cap d’uns dies, quan ja estiguin més acostumats a les noves mestres, als companys/es i als espais.

Informacions diverses
• L’import del material escolar és de 100 € per als socis de l’AMPA, i de 140€ per als no socis. Us adjuntem un full amb les instruccions per fer efectiu aquest pagament que, recordem, cal fer abans del 30 de setembre. Recordeu de lliurar a la tutora, tan bon punt el tingueu, el comprovant de pagament de la quota del material escolar, AMB EL NOM I COGNOMS DEL VOSTRE FILL O FILLA.
• Un cop hagi començat el curs, coneguem els nens i nenes i haguem començat les activitats (cap a finals d’octubre o principis de novembre), us convocarem a una reunió de grup per informar-vos del funcionament de les classes, del currículum que treballarem i per parlar de totes les qüestions que us puguin interessar.
• Us recordem que la data per recollir els llibres de P5 és el dia 7 de setembre.

Bon estiu!