Ens veiem el setembre…

En ple període de vacances escolars, nosaltres estem preparant ja el nou curs amb molta il•lusió, amb nous reptes i amb nous projectes, dels quals en podreu anar fent el seguiment a través de la nostra pàgina web. Abans de començar però, us volem fer arribar unes informacions:

Infantil i Primària
Inici de curs: dia 12 de setembre. Matins: de 9 h. a 12’30 h./Tardes: de 15 h. a 16’30 h. (P3 fa horari d’adaptació els dies 12, 13 i 16).

ESO
Exàmens recuperació (2n i 3r): dia 3 de setembre, a les 10 h. Aquest dia, els alumnes que s’han emportat algun llibre de reutilització per estudiar durant l’estiu, l’han de retornar.
Inici de curs: dia 13 de setembre. Els dies 13 i 16 farem un horari especial: de 9h. a 13:30 h. A partir del dia 17 de setembre, de 8:00 h. a 14:30 h.

Per a tot l’alumnat

Import del material escolar:
Infantil: 100 € (no socis AMPA, 140 €)/Primària: 100 € (no socis AMPA, 140 €)/                  1r ESO: 120 € / 2n i 3r ESO: 150 €.                                                                                                  Cal fer l’ingrés, mitjançant transferència o presencialment, abans del 30 de setembre:          BBVA – 0182-4252-94-0201670641

Servei de menjador:
P3: Inici a partir del dia 17
P4, P5 i Primària: Inici dia 12
ESO: Les famílies interessades heu d’enviar un mail a l’AMPA (ampa@ielesvinyes.net)        abans del dia 26 de juliol.

Recollida de llibres de reutilització i/o ordinadors, al despatx de l’AMPA:
1r primària: 6 de setembre, de 17h a 19 h.                                                                                        1r ESO (ordinadors): 25 de setembre                                                                                              2n ESO: dilluns 9 de setembre de 17h a 19h.                                                                                  3r ESO: dimarts 10 de setembre de 17h a 19h.

Claustre
De vacances!

Aprofitem per desitjar-vos, juntament amb l’equip de professors/es i la resta de personal del Centre, que acabeu de passar un bon estiu, tot restant a la vostra disposició.

Equip directiu IE Les Vinyes