Empowering Oral English a Infantil i Primària

Hello everyone!

First week of February we started the new project Empowering Oral English thanks to AMPA colaboration. Our AMPA is involving in the english learning process of our kids.

Des de l’inici d’aquest mes de Febrer hem iniciat l’Empowering Oral English a Infantil i Primària gràcies a la col·laboració de l’Ampa, que s’involucra en l’aprenentatge de la llengua anglesa dels nostres infants.

Aquest projecte consisteix en rebre un suport extra durant les hores d’anglès dintre de l’horari escolar.

Infantil: STORYTELLING

Els alumnes d’Infantil, fan l’hora del conte en anglès (mensualment amb grup partit a P5 i quinzenalment amb el grup sencer a P3 i P4), on un auxiliar ve a l’escola per oferir-nos aquesta estona d’immersió lingüística en anglès molt significatiu per als més petits.

1st and 2nd Primary: STORYTELLING

Els alumnes de 1r i 2n també fan l’hora del conte amb un auxiliar, adaptat al seu nivell corresponent, una vegada al mes amb grup partit per tal de treballar amb menys alumnes i poder fer que l’aprenentatge sigui una mica més personalitzat.

3rd Primary: SPEAKING

Per últim, els alumnes de 3r de primària es divideixen en tres grups petits i fan activitats de conversa per tal d’acabar d’assolir els continguts bàsics propis de l’àrea i poder millorar la capacitat comunicativa en anglès.

1st, 2nd and 3rd Primary: Taller Play and fun!

A més a més, també rebem un auxiliar a l’hora del taller Play and fun in english per tal que els alumnes puguin interactuar oralment amb un altre adult i ens ajudi amb els games and activities.

From the beginning the children have been very motivated and they like the activities.

En aquest inici els nens ho han acceptat molt bé i estan realitzant les activitats molt motivats.

Esperem segueixi igual i veiem bons resultats al final.

See you soon!! Bye bye!!!