Presentació dels projectes de cooperació a l’Espai de la Plaça

El passat 21 de maig de 2019 l’alumnat de 4t d’ESO va anar a l’Espai de la Plaça de Castellbisbal per presentar els projectes de Cooperació treballats a l’aula en el marc de la Cultura i valors ètics. Aquest és el tercer curs que el centre col·labora amb l’ONG Ànemos implicant-se amb les poblacions de Luuka (Uganda) i El Sauce (Nicaragua).

L’avaluació dels projectes la van dur a terme membres d’Ànemos (Ismael Ot i Magaly Castillo) així com representants de l’Ajuntament de Castellbisbal de les regidories de Cooperació (Joaquim Sardà i Antònia Playà) i Educació (Melania Solís i Teresa Xambó).

Dels 7 projectes defensats, el tribunal va escollir 4 que seran presentats davant el Fons Català de Cooperació, que decidirà el finalista. Aquest serà subvencionat i finalment implementat.

Aprofitem l’avinentesa per convidar-vos a la Gala Solidària que organitzarà l’alumnat de 4t d’ESO, el proper 20 de juny als Costals, amb l’objectiu de recaptar fons que s’invertiran en el Projecte de Cooperació finalista.
Us hi esperem