L’Ana O guanya el concurs literari Bolleré

L’Ana O, alumna de 4t d’ESO, ha guanyat el primer premi XIII CONCURS LITERARI BOLLERÉ DE RELATS BREUS PER A JOVES que organitza l’Ajuntament de Blanes amb la finalitat de promoure la creació literària.

Durant el primer trimestre, els nois i noies de 4t d’ESO van estar treballant la narrativa d’autors contemporanis al mateix temps que Frankenstein de Mary Shelley. Per culminar la tasca, cada alumne va escriure una narració de terror emulant Mary Shelley i els jocs del autors del romanticisme. El text de l’Ana ens va captivar i aterroritzar a tots! Des d’aquest fet, l’Ana va decidir escriure un nou text de terror per presentar-lo al concurs.

És un plaer poder-te acompanyar en les teves creacions literàries Ana, esperem poder seguir gaudint dels teus textos! Celebrem aquest reconeixement que t’han atorgat, la teva passió per crear i narrar en gaudim la resta, i donem fe de que és un premi merecudíssim. Enhorabona!

Així comença el relat guanyador:

Me desperté con los rayos del sol acechando mi ventana. Me puse mis pantuflas en forma de dinosaurio y me vestí lentamente con mis vaqueros habituales y un jersey rojo navideño que le encantaba a mamá.

Salí corriendo hacia el comedor a desayunar. Tenía mucha hambre debido a que la noche anterior no había cenado. Me preguntaba si me dejarían desayunar tortitas, ya que era sábado. Esperaba encontrarme a papá allí, como de costumbre, pero no estaba. Esto no me sorprendió, de hecho me pareció normal. Ayer habían estado gritando y haciendo mucho ruido, tal vez papá saliera un rato a tomar el aire y mamá estaría durmiendo, como cada sábado.

Aquí el podeu llegir sencer: