Vine a salvar vides!

El dimecres 15 de març els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Escola Les Vinyes hem organitzat la novena edició de donació de sang al centre. Cada dia es necessiten 1100 donacions a Catalunya per transfondre sang a persones accidentades, en operacions quirúrgiques o per malalts de càncer entre altres. Amb una donació pots salvar tres vides!

Si tens entre 18 i 65 anys, peses més de 50 kg i gaudeixes de bona salut, et convidem a participar.

T’esperem el proper dimecres 15 de març entre les 16 i 20 h del vespre a les instal·lacions del centre (c/ Major, 109, Castellbisbal).

Et recordem que cal inscripció prèvia:

Ajuda’ns a assolir un nou rècord de donacions i de nous donants!