Agraïments de l’equip docent del projecte #CursaEspacial

L’equip docent de 3r d’ESO immers en el projecte #CursaEspacial volem fer alguns agraïments públicament.

Volem agrair el suport de totes les persones i entitats que d’una o altra manera han fet possible aquesta experiència d’aprenentatge. En primer lloc, a tota la comunitat educativa de Les Vinyes, donat que per aprendre cal un context, i el context és la comunitat. En segon lloc, volem agrair a les més 40 persones de l’àmbit científic, investigador i educatiu que han revisat els informes científics i han compartit la seva expertesa en forma de feedback honest, amable i concret d’una qualitat i d’un valor incalculable.

Volem agrair especialment la col·laboració amb el Club d’Aeromodelisme de Sant Cugat, per la seva generositat de cedir-nos temps, espai i recursos. En especial, volem personificar aquest agraïment en el Xavier Torradas, a qui sentim com un més de l’equip. Gràcies Xavier per fer possible una capa de realitat sovint surrealista en contextos educatius, per ajudar-nos a trobar tantíssimes solucions tècniques, però sobretot, per fer-te teves les nostres il·lusions. Gràcies, de tot cor.

Per últim volem agrair l’esforç, la perseverança i el rigor dels equips d’investigació formats pels nois i noies de 3r d’ESO (promoció 2018-2022) de l’Institut-Escola Les Vinyes. Per a l’equip docent ha estat un privilegi i un goig ajudar-los a bastir el seu procés de treball i, en la mesura del possible, contribuir a potenciar les seves idees.

Entre totes donem un missatge inequívoc, aprendre té conseqüències immediates, com deia John Dewey, aprendre no és una preparació per la vida, aprendre és la vida, i és que, aprendre importa.

Ferran Roig, Gemma Ballarà, Pere Royo, Salvador Chiva i Sergi del Moral

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>