Vaga General d'Educació

soseducació
Vaga General d’Educació 9/5/2013

Les mestres i el professorat de l’Institut Escola Les Vinyes estem totalment en desacord amb les contrareformes educatives que volen aplicar el “Ministerio de Educación”, la contínua reducció dels pressupostos educatius i les polítiques d’austeritat que perjudiquen greument l’educació.

Creiem, però, que no són mesures que ens afecten exclusivament a nosaltres com a professionals de l’Educació, sinó que van molt més enllà, i que haurien de preocupar també, i molt, a tots els pares i mares, ja que incideixen directament en la situació actual de les famílies, i en el present i futur de tots els nens, nenes, nois i noies de la nostra societat.

El claustre de l’Institut Escola Les Vinyes, tot i tenir motius suficients per afegir-nos a la convocatòria de vaga, considera que potser no és la millor manera, o la més efectiva, de mostrar el nostre descontentament. Per tant, els docents hem decidit venir a treballar, però dedicar gran part de l’horari lectiu a fer activitats relacionades amb aquest tema:

– Xerrades, debats i reflexions amb els alumnes sobre el futur que ens espera i el que voldríem.
– Confecció de rètols amb reflexions i frases reivindicatives.
– Cassolada rítmico-reivindicativa conjunta de tot el centre.

Per tant, des del Claustre de l’Institut Escola demanem a tota la comunitat educativa la vostra participació i col•laboració al llarg del dia, assistint al centre amb la samarreta groga, per a que se’ns vegi!,  i amb una cassola, tapa de cassola, pot o qualsevol estri que faci soroll, per a que se’ns senti!

Per això, us convoquem de les 16:15 a les 16:30h per a fer una lectura del text o manifest elaborat amb els alumnes i a participar de la cassolada amb les famílies al pati d’Educació Infantil.

Actualització les 12 h:

Tamborilada infantil