Projectes trimestrals i reunió a l'ESO

Des del dia 19 de novembre fins el 5 de desembre, els alumnes de l’ESO faran els projectes trimestrals. Un herbari virtual a partir del treball de naturalistes, cartògrafs, fotògrafs i reporters serà el projecte trimestral de 1r d’ESO.  Una pel·lícula sobre la llegenda artúrica serà el projecte trimestral de 2n d’ESO, amb guionistes, actors, directors i productors.

Un tipus de treball que forma part del Projecte Educatiu del centre,  en el qual l’alumnat ha d’aprendre a treballar en grup, a col·laborar i coordinar-se, a afrontar reptes, buscar i seleccionar informació, a resoldre problemes… per assolir aprenentatges més complexos i competències transversals. Aquest procés i resultat serà presentat als  pares i mares, al final del projecte. A la web de l’ESO publicarem informació.

Així mateix, aquest dilluns 19 de novembre, a les 19 hores estan convocades les famílies de l’ESO al centre per tal d’abordar el tema de la digitalització, tant pel que fa a les infraestructures com als aprenentatges associats a les competències digitals. Una reunió informativa per a tots els pares de l’ESO: us hi esperem!

Les famílies haureu rebut una convocatòria escrita que caldrà tornar signada indicant que assistireu (o no) a la reunió sobre la digitalització i a la presentació dels projectes.