Reunions de l'ESO amb les famílies

Després del Pla d’acollida inicial i de posar en marxa del curs a l’ESO, acabem aquesta primera etapa amb l’Avaluació 0 interna i la sortida general amb tot el centre a la muntanya de Montserrat. És el moment de trobar-nos amb les famílies.

Per això, aquest Dilluns 29, a les 6.30 h tindrà lloc la reunió de pares i mares dels alumnes de l’ESO amb els tutors. Cada grup-classe es trobarà amb el tutor o tutora de grup i amb els tutors individuals. És una reunió informativa que abordarà temes organitzatius i pedagògics, no per parlar de cada alumne en concret. S’entregarà un breu dossier informatiu a cada família.

Normes de funcionament, aspectes curriculars, agrupaments, el treball a casa i al centre, les optatives, els serveis complementaris del centre, etc. Tot de temes importants per presentar i un espai de trobada amb les famílies per poder preguntar i proposar. Us hi esperem!

Les famílies haureu rebut una convocatòria escrita que caldrà tornar signada indicant que assistireu (o no) a la reunió.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut